Starszy Specjalista ds. Strategii Marketingowej / Warszawa
-
TVN Grupa Discovery
Zakres obowiązków
- Opracowanie strategii komunikacji nachodzących programów TVN Grupa Discovery (TVN), TTV oraz Player) należących do pełnego spektrum gatunków treści, od reality show (np. Paradise Hotel, Żony Miami) po seriale Player Orginal (tj. Behawiorysta, Pajęczyna).
- Bliska kooperacja z Brand Managerami, w szczególności przygotowywanie masterplanów kampanii reklamowych oraz nadzór nad realizacją celów marketingowych.
- Współpraca z Działem Kreacji, zaangażowanie w całość procesy kreatywnego – od etapu briefingu kreatywnego po ewaluację propozycji kreatywnych.
- Przygotowywanie briefów mediowych ze szczególnym naciskiem na zdefiniowanie roli mediów oraz PR w realizacji strategii komunikacji.
- Zaangażowanie w dyskusji z Działem Programowym, umiejętność efektywnego i przekonywującego prezentowania strategii komunikacji oraz facylitacji dyskusji.
- Współpraca z Działem Badań, umiejętność zdefiniowania zagadnień badawczych, wyciąganie wniosków z wyników badań.
Wymagania
- Idealnym kandydatem/ą będzie strateg/strateżka z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w uznanej agencji reklamowej w pracy nad samodzielnym przygotowywaniem strategii komunikacji dostosowanych do realiów polskiego rynku i konsumenta. Kluczowa jest umiejętność w tworzeniu strategii „od zera”, a nie jej adaptowaniu.
- Wiedza z obszaru mediów (i PR), oraz badań marketingowych będzie dodatkową wartością i przewagą, doświadczenie z budowaniu pozycjonowania marek (i architektury marek) nie jest konieczne.
- Portfolio projektów zrealizowanych dla marek/podmiotów medialnych (np. stacje TV, serwisy streamingowe, portale horyzontalne i prasa) nie jest koniecznością, aczkolwiek kandydat/a powinien dysponować wiedzą, zrozumieniem i przede wszystkim po prostu zainteresowaniem treściami popkultury i umiejętnością ich analizy.
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym środowisku, w prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery;
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo;
- pracę w trybie zmianowym (w jednym tygodniu dyżur poranny, w drugim popołudniowy, co drugi weekend praca w trybie pod telefonem + drobne sprawy);
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny MyBenefit oraz możliwość wykupienia karty sportowej;
- działania rozwojowe tj.: szkolenia dostępne na platformie online, 50% dofinansowanie do nauki j. angielskiego;
- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów;
- przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce.