Naszym atutem jest niewątpliwe możliwość pracy niemal za rogiem.
Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią naszego sukcesu !
Najnowszy post utworzony przez AnnaRekruter
-
RE: Kasjer - Sprzedawca / Wrocław
-
Kasjer - Sprzedawca / Wrocław
Pepco Poland Spółka z o. o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą od 1999 roku. Co roku podbijamy kolejne rynki zagraniczne, otwierając nasze sklepy. Obecnie w Polsce mamy ponad 1000 sklepów ! Oferujemy naszym klientom najlepsze produkty w konkurencyjnych cenach.
Pracownikom zapewniamy stabilność zatrudnienia, a także szeroki zakres szkoleń. 75 % kierownictwa w naszych sklepach pochodzi z awansu wewnętrznego !Zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klienta
- obsługa kasy fiskalnej
- rozładunek dostaw
- ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy
Wymagania
- wykształcenie min. zawodowe (handlowe - mile widziane)
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiem
- możliwość rozwoju i awansu
- wsparcie przyjaznego zespołu
- korzystne wynagrodzenie na czas
-
Sprzedawca / Poznań
DEICHMANN - OBUWIE Sp. z o.o.
Zakres obowiązków
- obsługa klienta
- wykonywanie prac towarowych i porządkowych
- obsługa kasy
Wymagania
- pozytywne nastawienie do klientów i współpracowników
- wysokie poczucie obowiązku
- chęć do pracy i zdobywania nowych umiejętności
- gotowość do pracy w niepełnym wymiarze etatu
Oferujemy
- umowę o pracę
- elastyczny grafik
- przyjazny klimat
- wsparcie i szkolenia
- szansę na awans
- pracę na lata
-
Regionalny Przedstawiciel Handlowy / Małopolskie
DEDRA EXIM Sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą założoną w 1991 roku o ugruntowanej pozycji na rynku działającą w branży narzędziowej i elektronarzędziowej, zatrudniającej obecnie 300 osób. Nasze produkty sprzedajemy w Polsce i w 13 krajach Europy.
Regularnie pojawiamy się w rankingach Gazele Biznesu dla najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. W 2019 roku otrzymaliśmy wyróżnienie Diamenty Forbesa.Zakres obowiązków
- obsługę dotychczasowych i zdobywanie nowych klientów w kanale tradycyjnym na terenie województwa małopolskiego.
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klientów (warunek konieczny),
- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- umiejętności sprzedażowe,
- miejsce zamieszkania na terenie obsługiwanego regionu,
- znajomość obsługi komputera (MS Office),
- wykształcenie minimum średnie,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i efektów pracy,
- pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku, karty Multisport),
- system nagród uzależniony od zaangażowania i efektów pracy,
- dobrą atmosferę w pracy.
-
Ekspert komunikacji / Poznań
Santander Bank Polska S.A.
Zakres obowiązków
- pisać teksty prostym językiem
- testować skuteczność komunikacji
- rozwijać narzędzia do komunikacji z klientami
- współpracować z innymi jednostkami przy tworzeniu kampanii
Wymagania
- masz minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu treści
- wiesz jak pisać, żeby Cię czytano
- znasz zasady języka polskiego
- stawiasz na prostotę języka w komunikacji
- sprawnie poruszasz się w nowoczesnych kanałach komunikacji
- znasz rynek reklamowy oraz narzędzia marketingowe
- masz ciekawe portfolio, które chcesz nam pokazać
- pracowałeś w instytucji finansowej
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- udział w ciekawych, strategicznych projektach
- zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- atrakcyjny system motywacyjny
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
- prywatną opiekę zdrowotną
- możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
- ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”
- dofinansowanie do „Rajdu Bankowca” - wyjazdu jedynego w swoim rodzaju
- nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością
-
Product Owner / Podkarpackie
E NET PRODUCTION sp. z o.o.
Jeśli chcesz poprowadzić wewnętrzny dział rekrutacji, który od kilku lat rośnie w siłę i działa w obszarze IT i e - commerce, pozyskując najlepsze talenty do współpracy z ENP oraz naszymi Klientami. Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i nie chcesz pozostawiać roli rekrutera, ale dodatkowo możesz się pochwalić kompetencjami leaderskimi, potwierdzonymi praktyką - jak najszybciej skontaktuj się z nami.
Na co dzień będziesz koordynować i wspierać pracę zespołu rekrutacyjnego, współpracować bezpośrednio z najlepszymi specjalistami biznesowymi czy technicznymi branży IT, którzy każdego dnia rozwijają i utrzymują stworzony przez ENP system e-commerce, na którym obecnie pracują takie marki jak Media Expert, Media Market, CCC, Sizeer, Timberland, Salony Agata czy Kler, ponadto będziesz mieć realny wpływ na kształtowanie przyjaznego środowiska pracy w ponad 200 osobowej firmie w branży e-commerce.Zakres obowiązków
- Tworzenie wizji i wartości produktu oraz angażowanie w ten proces klienta.
- Prowadzenie prezentacji dla klienta oraz spotkań mających na celu ustalenie zakresu prac nad systemem oraz kryteriów akceptacji.
- Komunikowanie klientowi zewnętrznemu obszarów ryzyka, związanych z aspektami technicznymi, przedstawianie propozycji optymalnych rozwiązań i prowadzenie negocjacji.
- Dokładanie wszelkich starań mających na celu umożliwienie developerom pracy zgodnie ze sprintem, prowadzenie prac zgodnie z metodykami zwinnymi.
- Przygotowanie produktu do uruchomienia i raportowanie efektów projektów już zrealizowanych.
- Współpraca z Developerami, Project Managerami, Product Ownerami, Scrum Masterami oraz E-Commerce System Consultantami.
- Nadzorowanie prac E-Commerce System Consultantów oraz wskazywanie obszarów do dalszego rozwoju w zakresie współpracy z klientem zewnętrznym.
- Prowadzenie prezentacji, szkoleń dla członków organizacji związanych ze swoim obszarem specjalizacji.
- Raportowanie postępów wśród zespołów.
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku Product Ownera lub pokrewnym, zdobyte w branży IT.
- Doświadczenie w organizacji wykorzystującej rozwiązania Agile/SCRUM, pozwalające między innymi na efektywną pracę nad backlogiem produktu z Developerami.
- Znajomość branży e-commerce i/lub praktyczna znajomość systemów sprzedażowych, logistycznych, transportowych, contact center lub programów lojalnościowych.
- Umiejętności w zakresie efektywnego prowadzenia zespołu, zarządzania produktem i budżetem.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne pozwalające na sprawną współpracę z członkami zespołu i klientem.
- Nastawienie na cel oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B2).
Mile widziane - Znajomość takich narzędzi jak: Google Analytics, MS Excel i JIRA.
Oferujemy
- Rozwój zawodowy w branży e-commerce, gdzie dostarczane są każdego dnia rozwiązania dla dużych, znanych marek
- Udział w rozwojowych projektach wewnętrznych ENP (praca z najlepszymi specjalistami w branży) izewnętrznych (praca dla klientów ENP).
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie - jesteśmy otwarci na różne formy współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie).
- Pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie medyczne MEDICOVER, grupowe na życie PZU, pakiet sportowy Medicover SPORT).
- Szkolenia i rozwój osobisty.
- Konwersacje w języku angielskim z Native Speakerem pracującym na co dzień w siedzibie ENP.
- Pracę w nowoczesnym biurze w dobrze skomunikowanej części Katowic lub zdalnie (obecnie natomiast wszyscy pracujemy w 100% zdalnie, do odwołania).
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół z ciekawymi zainteresowaniami.
-
Sprzedawca / Warszawa
ALDI Polska
ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.
Napędzają nas ludzie, po prostu.Zakres obowiązków
- Obsługa klienta.
- Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie).
- Obsługa kasy fiskalnej.
Wymagania
- Pozytywne nastawienie.
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
- Dobra organizacja pracy.
- Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.
Oferujemy
- Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.
- Brak okresu próbnego.
- Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony.
- Karta przedpłacona do sklepów ALDI.
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Ubezpieczenie na życie.
- Pakiet sportowy.
- Przyjazna atmosfera pracy.
-
Pracownik Budowlany - Murarz - Cieśla szalunkowy / Niemcy
Partner am Bau GmbH
Jesteśmy niemiecką firmą budowlaną z wieloletnim doświadczeniem.
Dla naszych klientów wykonujemy budynki mieszkaniowe, przemysłowe, remonty itd. na terenie całych Niemiec.Zakres obowiązków
- Wykonywanie budynków mieszkaniowych, przemysłowych remontów itd. na terenie całych Niemiec.
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe
- Zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziana podst. znajomość języka niemieckiego
- Mile widziane prawo jazdy
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na niemieckich warunkach
- 30 dni urlopu płatnego wg przepisów niemieckich
- Wintergeld (zabezpieczenie finansowe w okresie zimowym)
- Cotygodniowe zjazdy do Polski
- Bezpłatne zakwaterowanie
- Dojazdy do pracy, niezbędne narzędzia i komplet ubrań
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pomoc w sprawach zdrowotnych i urzędowych
- Opiekę koordynatora
-
Elektryk / Radom
Firma Selv Polska Sp. z o.o. Sp. K. od 2017roku oferuje usługi kompleksowego wykonawstwa szeroko rozumianych Instalacji Elektrycznych. Nasza firma specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu instalacji elektrycznych, energetyki, automatyki oraz eko-instalacji. Zapewniamy jakość świadczonych usług, profesjonalne podejście do każdego przyjętego zlecenia, odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne, uprawnienia kontrolno-pomiarowe, wykwalifikowany zespół, terminowość wykonania oraz gwarancję.
Zakres obowiązków
- Montaż tras kablowych
- Montaż elementów automatyki
- Montaż okablowania w budynkach przemysłowych
- Uczciwość
Wymagania
- DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE ELEKTRYKA
- Uprawnienia SEP do 1kV będą dodatkowym atutem
- Umiejętności manualne
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych prac
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
- Praca na terenie całej Polski z powrotami na weekend
- Praca na terenie całej Polski
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca od poniedziałku do piątku
- Stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Praca na długi okres czasu
- Zwrot kosztów dojazdów
-
Pracownik magazynu / Pruszków
Qlink to prężnie rozwijająca się firma świadcząca szeroki wachlarz usług logistycznych o zasięgu krajowym i międzynarodowym. To bezpieczne i przyjazne środowisko pracy, w którym szanowane są wartości humanistyczne oraz potrzeby pracownika.
Zakres obowiązków
- załadunek i rozładunek towaru
- kompletacja i kontrola zamówień zgodnie ze specyfikacjami
- optymalizacja procesów
- współpraca pomiędzy poszczególnymi sekcjami na magazynie
- dbanie o porządek na magazynie oraz przyjazną atmosferę
Wymagania
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczna umiejętność kompletowania zamówień
- inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na doskonalenie procesów
- zorientowanie na wynik
- dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- możliwość rozwoju
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy
- pracę w doświadczonym, zmotywowanym i zgranym zespole
- przyjazną, rodzinną atmosferę
- udział w integracjach oraz wydarzeniach firmowych
- kawę, herbatę, słodkości