Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży BHP, działająca od 2001 roku, w związku z prężnie rozwijającym się zakresem usług poszukuje nowych pracowników do zespołu.
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firm, z którymi współpracujemy
- kontrola warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem ustalonych zasad i procedur BHP u naszych klientów w Warszawie oraz ich filii na terenie Polski
- opracowywanie ocen ryzyka zawodowego
- koordynowanie procesu postępowań powypadkowych
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Samodzielność w działaniu i skrupulatność w wypełnianiu obowiązków służbowych
- Komunikatywność
- Prawo jazdy kategorii
Oferujemy:
- Miła atmosferę pracy w zgranym zespole
- Pracę na pełen etat, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wsparcie doświadczonych współpracowników
- Możliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacji