Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Komunikacja telefoniczna i mailowa z istniejącymi klientami w celu rozwiązania ich problemów nietechnicznych i logistycznych;
- Udzielanie informacji istniejącym klientom i potencjalnym klientom przez telefon, e-mail oraz obsługa zapytań;
- Utrzymania klientów, przyczynianie się do ich doskonałej obsługi oraz rozpoznawanie/promowanie odpowiednich produktów i usług;
- Zapewnienie wysokiej jakości usług poprzez przestrzeganie określonych procesów i procedur;
- Aktualizacja bazy danych klientów oraz dokumentowanie działań i historii dla kolejnych kontaktów i kampanii;
- Odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich wymagań i zasad bezpieczeństwa firmy i klienta.
Przywitamy Cię w zespole jeśli:
- Posiadasz podstawowa wiedzę informatyczna na temat systemów operacyjnych (WIN, MC OS) i sieci
- Posiadasz doskonałą (minimum C1) umiejętność komunikacji pisemnej i werbalnej w języku polskim i niemieckim;
- Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (umiejętność rozumienia dokumentacji procesowej w języku angielskim oraz pisanie wymagane do logowania w narzędziu CRM) A2-B1
- Jesteś zorientowany na klienta (empatia, pozytywne nastawienie przy użyciu odpowiedniego pozytywnego języka, profesjonalny sposób wsparcia)
- Umiesz rozwiązywać problemy (posiadasz umiejętność studiowania, analizowania, rozumienia i ustalania priorytetów);
- Cechuje Cię proaktywność (chęć rozwiązania problemu klienta), motywacja i entuzjazm;
- Posiadasz umiejętność identyfikowania potrzeb klienta.
W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:
- Premie finansowe i konkursy zespołowe;
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
- Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
- Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
- Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
- Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
- Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i międzynarodowej współpracy.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt: Iwona Kamińska, iwona.kaminska@foundever.com, tel.: 692 256 886