MIEJSCE PRACY: POLSKA – PRACA 100% ZDALNA
-
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z J. NIEMIECKIM
MIEJSCE PRACY: POLSKA – PRACA 100% ZDALNA
TWOJE ZADANIA:
- rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji;
- zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie;
OCZEKIWANIA OD KANDYDATÓW:
-
znajomość języka niemieckiego (C1) - warunek konieczny;
-
znajomość języka angielskiego (B1/B2);
-
bardzo dobre połączenie z internetem!
O STANOWISKU:
godziny pracy: zmiany 9:00-17:00 lub 11:30-19:30 - TY WYBIERASZ, praca w dniach poniedziałek – sobota (sobota ok. raz w miesiącu)
-
weekendy dodatkowo płatne
-
bonusy agencyjne
CO MAMY DLA CIEBIE?
umowę o pracę lub zlecenie
wynagrodzenie: 6200-6500 pln bruttopakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bony świąteczne
program poleceń pracowniczych
Kandydatów prosimy o aplikowanie na adres: jobs@personnelandmedia.com (w tytule: niemiecki obsługa klienta)
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.