Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
-
Do Twoich zadań należeć będzie:
badanie potrzeb Klientów i nowych możliwości biznesowych (Klienci B2B),
telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami – cold colling,
informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług,
promowanie usług, takich jak: sprzedaż systemów IT (m.in. oprogramowanie ERP dla biznesu, administracji, medycyny, gastronomii),
udział w realizacji kampanii sprzedażowych,
współpraca z handlowcami,
raportowanie prowadzonych aktywności.Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:
łatwości w nawiązywaniu kontaktu z Klientem - wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
umiejętności budowania relacji z Klientem,
zaangażowania w powierzone obowiązki,
proaktywnej postawy w działaniu.Mile widziane:
doświadczenie w kontakcie z Klientem biznesowym,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
doświadczenie w sprzedaży.Co Tobie oferujemy:
umowa zlecenie – Ty decydujesz, ile i kiedy pracujesz,
możliwość zarobienia dodatkowej gotówki pomiędzy zajęciami na studiach
elastyczne godziny pracy,
wdrożenie i przygotowanie do pracy na samodzielnym stanowisku,
możliwość uczenia się i zdobywania nowych umiejętności w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych – dbamy o talenty w naszej organizacji,
możliwość przedłużenia współpracy na dłuższy okres, jeśli okaże się, że świetnie sobie radzisz!
zgrany i fajny zespół w pakiecieLINK do aplikowania: https://short.sg/j/17557078