Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
W imieniu naszego klienta - międzynarodowej firmy świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych oraz customer experience poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.
MIEJSCE PRACY: GDAŃSK LUB ZDALNIE
ZADANIA:
mailowe oraz telefoniczne wsparcie klientów; wsparcie techniczne.INFORMACJE O STANOWISKU:
godziny pracy: praca 8 godzinna w przedziale czasowym 8.00-20.00
stawka: 41 zł/h brutto (preferowany pełen etat)
forma: zdalnie lub stacjonarnie (do wyboru)ISTOTNE! PRZEZ PIERWSZE 4 TYGODNIE ODBYWA SIĘ SZKOLENIE STACJONARNE W BIURZE W GDAŃSKU – dyspozycyjność konieczna
SZUKAMY CIEBIE, JEŻELI:
- znasz język niemiecki (C1) - warunek konieczny;
- znasz język angielski lub polski (B2);
OFERTA:
- umowa o pracę
- atrakcyjny pakiet benefitów
- szerokie możliwości rozwoju oraz awansów wewnętrznych
Kandydatów prosimy o aplikowanie na adres: jobs@personnelandmedia.com (w tytule: NIEMIECKI)
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.